Kjøpsinformasjon

Kjøpsinformasjon

30 dagers åpent kjøp og 2 års garanti
1-2 dagers levering med Bring
Bestill før kl. 13 – sender samme dag
Frakt fra kr. 79,-
Fri retur

Vi har ofte ulike spørsmål fra kunder rundt våre leveringstider, garanti betingelser og hva som inkluderes i åpent kjøp. Mer om kjøpsinformasjon her i våre FAQ punkter:

Dersom du ikke skulle være fornøyd, har du alltid 30 dagers åpent kjøp hos oss. Kontakt vår kundeservice, så sender vi deg en retur fraktseddel. 

Benytter du deg av angrerett i vår utvidede angrefrist periode på 30 dager, så må produktet returneres til oss innen 7 dager etter at du har mottatt retur fraktseddel fra oss.

Returen er selvfølgelig helt kostnadsfri for deg, selv om loven tilsier at retur skal dekkes av kunde ved bruk av angrerett.

Når du kjøper et produkt hos oss får du alltid to års garanti. Får du noen feil på telefonen i denne perioden, som ikke skyldes egen bruk, vil dette dekkes av vår garanti. Telefonen skal fungere normalt og ikke ha funksjonsfeil. Det betyr at dersom produktet du mottar fra oss ikke holder det vi lover, har du rett til å få produktet utbedret eller et nytt produkt. Det er med andre ord trygt å handle hos oss.

Så snart vi har mottatt din bestilling blir den behandlet og ferdigstilt. Ved bestilling innen kl 12 på virkedag vil den sendes samme dag. Vi sender klimanøytralt med Bring. Du velger ønsket fraktmetode i kassen.  

Pakke i postkassen(sporbar)

  • Pris: kr. 79,- ink. mva.
  • Normal leveringstid er 1-3 virkedager.
  • Du få varsel for og etter levering på SMS eller e-post.
  • Sørg for at din postkasse riktig er merket med navn og at det er plass i postkassen
  • Er sendingen for stor eller postkassen er fyllt, får du SMS eller hentelapp med beskjed om at pakken kan hentes på ditt hentested.
  • Posten/Reelase.no har ansvaret for sendingen til den er registrert som levert. Fra det at sendingen er registrert som levert har kunde ansvaret for sendingen.

Pakke til hentested

  • Pakker levert med Posten til postkontor eller Post i Butikk.
  • Pris: kr. 200,-
  • Normal leveringstid 1-3 dager virkedager.
  • Du får hentemelding på sms, e-post eller i Posten sin app
  • Hentefristen på pakker som hentes på Post i Butikk er 7 dager. Du kan kostnadsfritt via Posten-Appen eller via sms be om forlenget hentefrist fra 7 til 14 dager.

Pakke levert hjem

  • Pakker levert hjem med Posten
  • Pris: kr. 200,- ink mva.
  • Normal leveringstid 1-3 dager virkedager.
  • Posten leverer pakken hjem på kveldstid mellom kl. 17-21 i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder (avhengig av ditt postnummer). Du får beskjed om forventet utleveringsdag i god tid, med sporingslenke på SMS eller e-post. Via sporingslenken kan du endre utleveringsdag. Tidspunkter kan endres i høysesong.
  • I byer og tettsteder vil du få informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et timesintervall. Da kan bilen følges i sanntid, og du kan gjøre valg underveis.
  • Du kan også gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken ved døren eller på angitt sted, og vil da få en bekreftelse når dette er gjort.
  • Dersom pakken ikke kan leveres, blir den sendt til din lokale Post i Butikk. 

Release har ett tett samarbeid med Conmodo som utfører alle våre reparasjoner.

Conmodo er et av Skandinavias største verksted for reparasjoner av mobiltelefoner og annen småelektronikk. Vi står som det fremste valget for elektroniske ettermarkedstjenester i Norden, og tilbyr et omfattende spekter avløsninger og ekspertise for å møte de varierte behovene til bedrifter og privatpersoner.

Vi er her for å være din pålitelige partner med et forpliktende fokus på kvalitet og bærekraft. Våre dyktige og autoriserte teknikere sørger for at elektroniske komponenter repareres eller oppgraderes ­­til de høyeste standarder, noe som forlenger levetiden til verdifulle eiendeler. Dette reduserer ikke bare elektronisk avfall, men gir også betydelige kostnadsbesparelser.

Vår dedikasjon til kundetilfredshet og teknisk ekspertise gjør oss til det foretrukne valget for alle som søker en pålitelig og kostnadseffektiv service for sine elektroniske komponenter.

Ønsker du mer info om dine rettigheter og få mer kunnskap om forskjellene mellom garanti og reklamasjon ?

Har du andre spørsmål rundt kjøpsinformasjon ?