Til oversikt
Bli kunde Ofte stilte spørsmål Dekning Innstillinger på SIM og telefon Priser og produkt Faktura

Kjøp av ekstra data og tjenester hos Release er enkelt.

 

Velg mellom datapakker på 1, 3, 5, 10, 15 og 35 GB.

Datapakker kjøpes i appen, ved å logge inn via «Min Side» eller med SMS. 

 

For SMS:

SMS til +47 417 16 778:

1GB eller 3GB eller 5GB etc.

 

Ekstra data aktiveres umiddelbart og faktureres på neste måneds faktura.

Datapakken varer ut inneværende måned.

 

Du finner alle priser her.

Velger du en «nyoppusset» leiemobil fra Release betaler du en fast lav sum fordelt over flere måneder, fremfor én stor ved kjøp av ny. Mobilabonnement er inkludert med lave priser.

 

Med leiemobil slipper du at din gamle mobil blir liggende i en skuff uten nytte. Når leiemobilen har levd sin tid hos deg, får du tilsendt en eske og returlapp, og legger denne i postkassen. Enkelt og greit! 

  

Release har ansvaret for batteri og software i hele avtaleperioden. Skjer det noe med telefonen din, sender vi deg umiddelbart en ny leiemobil og en returlapp til den gamle.  

 

Våre leiemobiler er alltid A-vare. Les mer om våre graderinger her.

  

Med leiemobil fra Release tar du ikke bare et miljøvennlig valg, du gjør også hverdagen enklere samtidig som du sparer penger. 

 

Alle våre mobiler er brukt tidligere, CE merket og er nyoppusset når du mottar pakken.

Vi har strenge interne kvalitetskrav og alle våre leiemobiler er alltid A-vare. Før utleie kontrollerer vi batteri, skjerm, deksel og innmat og bytter det som trengs. Dermed får du topp kvalitet til en lav pris. Release har ansvaret for at leiemobilen fungerer slik den skal i hele leieperioden.

 

Leiemobilene leveres med beskyttelsesglass ferdig montert, slik de tåler litt ekstra. Både du, vi og kloden ønsker at mobilene skal leve godt og lenge.

 

I avtaleperioden kan du i utgangspunktet ikke bytte telefon, men ta kontakt dersom du har behov for en oppgradering. Merk at du da starte en ny avtaleperiode.

 

Vi bytter også telefon for deg om den gamle trenger reparasjon. Ta kontakt, så sender vi deg umiddelbart en ny leiemobil sammen med en returlapp til den gamle. Målet er at du berøres i så liten grad som mulig.

 

Den defekte telefonen pleies godt, og gis nok et liv, om mulig. Har den fullført sin tjeneste, sørger vi for at den ender sine dager hos våre partnere som garanterer resirkulering og forsvarlig destruering av elektronisk avfall.

 

Leiemobilene leverer med beskyttelsesglass og deksel. Skulle du likevel være uheldig å knuse telefonen eller skade den, bytter vi den selvsagt ut for deg.

 

Det du må regne med er å betale for reparasjonen. Men fortvil ikke - vi håndterer service selv og skal ikke tjene penger på ditt uhell. Derfor er våre reparasjonsavtaler svært konkurransedyktige.

 

Dersom leiemobilen ikke kan repareres eller du har mistet den, vil du måtte erstatte den. Også her har vi hyggelige priser for våre kunder.

 

Se priser for reparasjon og erstatning.

 

Batterikapasitet og software er vårt ansvar hele avtaleperioden. Batteri og software er inkludert i månedsprisen.

 

Om mobilen ikke fungerer slik den skal, sender vi deg umiddelbart en ny leiemobil sammen med en returlapp til den gamle. Det eneste du trenger å gjøre er å melde fra til oss og sende den gamle i retur. Du blir ikke uten mobil og trenger ikke ordne reparasjon selv.

 

Slag- og fuktskader inkluderes ikke, men vi sender deg selvsagt en ny leiemobil. Vi tar kun betalt for delene som må byttes og har derfor meget gode priser. Vi skal ikke tjene penger på at du har vært uheldig. 

 

Veiledende priser for reparasjon og erstatning finner du her.

Skal du returnere din leiemobil er det viktig at alt innhold slettes og nullstilles før du sender den til oss. Husk sikkerhetskopi av det innholdet som du ønsker å ta vare på før du nullstiller leiemobilen.

 

Release kontrollerer og tester alle leiemobiler vi får i retur. Vi sørger for at ingen personlig informasjon blir lagret på enheten og tatt med videre. Du som kunde kan få tilsendt et slettesertifikat dersom du ønsker det.

 

For at vi skal kunne gjøre dette er det helt avgjørende for oss å få tilgang. Derfor er det viktig å passe på at leiemobilen er satt tilbake til fabrikkinnstillinger og er nullstilt. 

 

Slik nullstiller du iPhone:

1. Gå til Innstillinger

2. Trykk Generelt

3. Trykk Nullstill

4. Trykk Slett alt innhold og alle innstillinger

Har du allerede har returnert din leiemobil, kan den også nullstilles ved å logge inn på iCloud.com. Dette forutsetter at mobilen er knyttet mot en Apple-ID, og at 'Finn iPhone' er aktivert.

 

Slik nullstiller du Android:

1. Gå til Innstillinger

2. Trykk Generell styring

3. Trykk Nullstill

4. Trykk Nullstill til fabrikkdata

5. Trykk Nullstill

Har du allerede har returnert din leiemobil, kan den også nullstilles ved å logge inn på android.com/find. Dette forutsetter at mobilen er knyttet mot en Google-konto.

 

 

Leiemobilene leveres med beskyttelsesglass og deksel. Skulle du likevel være uheldig å knuse telefonen eller skade den, bytter vi den selvsagt ut for deg:

 

1. Du kontakter oss

2. Vi sender deg en nyoppusset leiemobil

3. Du returnerer den ødelagte leiemobilen

 

Det du må regne med er å betale for reparasjonen. Men fortvil ikke - vi håndterer service selv og skal ikke tjene penger på ditt uhell. Derfor er våre reparasjonsavtaler svært konkurransedyktige.

 

Dersom leiemobilen ikke kan repareres eller du har mistet den, vil du måtte erstatte den. Også her har vi hyggelige priser for våre kunder.

 

Se priser for reparasjon og erstatning.

Kontakt oss:

Våre åpningstider er hverdager 09:00 - 17:00

 

Send oss en melding