Til oversikt
Bli kunde Ofte stilte spørsmål Dekning Innstillinger på SIM og telefon Priser og produkt Faktura

Forbruket kan endre seg over tid og hvis du f.eks. ser at du bruker mer enn inkludert datamengde, lønner det seg å bytte til et større abonnement heller enn å stadig kjøpe ekstra data. Du kan fritt bytte abonnement, også selv om du har en leietelefon. Får du innimellom data til overs ved månedsslut, rulles det automatisk med inn i neste måned.

Ta kontakt for å endre abonnement, så hjelper vi deg ed å finne det som passer nest. Byttet skjer ved førstkommende månedsskifte.

Faktura sendes ut ca den 4. i hver måned.

 

For privatkunder:

E-faktura: Dersom du har åpnet for e-faktura i nettbanken din, vil du få efaktura fra oss. E-fakturaene vises også i Vipps for de som har det.

Digipost: Har du ikke e-faktura men en Digipost-konto, får du fakturaen til Digipost-kontoen din.

E-post: Dersom du hverken har efaktura eller Digipost, vil du motta fakturaer fra oss på e-post.

Vanlig post: Ta kontakt dersom du ønsker papirfaktura tilsendt per post (Merk at papirfaktura medfører fakturagebyr)

 

For bedrifter 

EHF: Bedrifter registrert i ELMA-registeret, vil automtisk få faktura via EHF

E-post: Dersom bedriften ikke er registrert hos ELMA, kommer fakturaen på e-post.

Vanlig post: Ta kontakt dersom du ønsker papirfaktura tilsendt per post. 

Se priser for fakturagebyr

Når du har blitt kunde hos oss vil månedsavgiften din bli fakturert forskuddsvis, mens forbruk faktureres etterskuddsvis. Første faktura vil derfor inneholde månedsavgiften for inneværende måned, pluss dagene fra oppstartsmåneden, da du ble abonnent. Du kan alltid sjekke dine fakturaer ved å logge inn her å release.no eller i appen vår.

I dag er det lett å handle varer og tjenester ved hjelp av mobilen. Det kan være kinobillett, parkering eller annet som du betaler for med mobiltelefonen din. Disse kjøpene vil du finne igjen på fakturaen din, hvor de kommer i tillegg til månedsavgiften og annet forbruk

Du vil ikke kunne se hva du har kjøpt på fakturaen og normalt sett heller ikke på samtalespesifikasjonene dine. De fleste varekjøp håndteres av STREX som er mobilbransjens partner på varekjøp. Gå til www.strex.no for mer informasjon og oversikt over dine kjøp.

Kjøp av ekstra data og tjenester hos Release er enkelt, og du kan velge mellom datapakker på 1, 3, 5, 10, 15 og 35 GB

Datapakker kjøpes i appen, ved å logge inn via «Min Side» eller med SMS. 1GB eller 3GB eller 5GB etc. til +47 41716778.

Ekstra data aktiveres umiddelbart og faktureres på neste måneds faktura

Datapakken varer ut inneværende måned.

 

Du finner alle priser ved å klikke på "Priser" i bunnmenyen.

Du finner alltid dine egne samtalespesifikasjoner i appen og på Min Side. Vi lagrer spesifikasjoner 3 måneder tilbake i tid, før de slettes, altså i to måneder etter at du har blitt fakturert.

Kontakt oss:

Våre åpningstider er hverdager 09:00 - 17:00

 

Send oss en melding