Til oversikt
Bli kunde Ofte stilte spørsmål Dekning Instillinger på SIM og telefon Priser og produkt Faktura

Forbruket kan endre seg over tid og hvis du f.eks. ser at du bruker mer enn inkludert datamengde, lønner det seg å bytte til et større abonnement heller enn å stadig kjøpe ekstra data. Du kan fritt bytte abonnement, også selv om du har en leietelefon. Får du innimellom data til overs ved månedsslut, rulles det automatisk med inn i neste måned.

Størrelse på abonnementet endrer du enkelt ved å logge inn her på releas.no, og byttet skjer ved førstkommende månedsskifte.

Faktura sendes ut ca den 3. i hver måned og du vil få den på e-post som PDF-vedlegg. Du kan opprette avtalegiro eller efaktura (efaktura er kun tilgjengelig for privatkunder) i nettbanken din og på den måten sørge for at fakturaen betales automatisk. Du kan også få den tilsendt i posten, da mot et fakturagebyr.

Når du har blitt kunde hos oss vil månedsavgiften din bli fakturert forskuddsvis, mens forbruk faktureres etterskuddsvis. Det betyr at den første fakturaen du får fra oss, vil være noe høyere enn den avtalte månedsavgiften. Første faktura vil derfor inneholde månedsavgiften for inneværende måned, pluss dagene fra oppstartsmåneden, da du ble abonnent. Du kan alltid sjekke dine fakturaer ved å logge inn her å releas.no eller i appen vår.

I dag er det lett å handle varer og tjenester ved hjelp av mobilen. Det kan være kinobillett, parkering eller annet som du betaler for med mobiltelefonen din. Disse kjøpene vil du finne igjen på fakturaen din, hvor de kommer i tillegg til månedsavgiften og annet forbruk

Du vil ikke kunne se hva du har kjøpt på fakturaen og normalt sett heller ikke på samtalespesifikasjonene dine. De fleste varekjøp håndteres av STREX som er mobilbransjens partner på varekjøp. Gå til www.strex.no for mer informasjon og oversikt over dine kjøp.

Kjøp av ekstra data og tjenester hos Release er enkelt, og du kan velge mellom datapakker på 1 GB, 3 GB og 5 GB

Datapakker kjøpes i appen, ved å logge inn via «Min Side» eller med SMS. 1GB eller 3GB eller 5GB til +47 41716778.

Ekstra data aktiveres umiddelbart og faktureres på neste måneds faktura

Du finner alle priser ved å klikke på "Priser" i bunnmenyen.

Du finner alltid dine egne samtalespesifikasjoner i appen og på Min Side. Vi lagrer spesifikasjoner 3 måneder tilbake i tid, før de slettes, altså i to måneder etter at du har blitt fakturert.

Kontakt oss:

Våre åpningstider er hverdager 09:00 - 17:00

Send oss en melding