Mobilabonnement
Takk for at du besøker oss.
Vi har dessverre lagt ned våre abonnements tjenester, slik at det er ikke lenger mulighet til å bestille abonnement hos oss.
Er du allerede kunde hos oss så ikke fortvil. Du skal ha mottatt informasjon per mail eller post om hva som skjer med abonnementet ditt videre. Du kan også lese om overgangen for privatkundene til ice her
Dersom det er noe du lurer på kan du ta kontakt med vårt kundesenter via kundeservice@release.no, og der vil du få svar igjennom hele dagen 🙂
Eller du kan kontakte oss på telefon 90 43 10 00 , der er våre åpningstider mandag til torsdag 18:00-21:00.
Og selv om vi ikke lenger tilbyr mobilabonnement, vil du fremdeles kunne kjøpe våre fantastiske brukte mobiler på release.no og reparere telefonen du har hos Teknikmagasinet i butikker over hele landet.

Ofte stilte spørsmål om mobilabonnement
Få hjelp til bestilling av Data- eller Tvilling-SIM på våre SIM-kort sider.
Får hjelp til sperring av SIM-kort på våre SIM-kort sider.
Data du ikke bruker en måned blir med over til neste måned. Har du et 10 GB mobilabonnement og kun bruker 5 GB i april, overføres de 5 GB du har igjen over til mai. Du har da 15 GB tilgjengelig i mai.
Eventuell ubenyttet mobildata ved månedsslutt, er tilgjengelig for bruk påfølgende måned. Merk at du maksimalt får med deg det samme volumet som ligger i abonnementet, inn i neste måned. Mobildata fra ekstra datapakker følger ikke med fra en måned til en annen. Ekstra datapakker har ikke rollover og må brukes i inneværende måned du kjøper en ekstra pakke.
Bestill enkelt ekstra datapakke via MinRelease appen eller kundeservice.
Hos Release kan du når som helst oppgradere ditt mobilabonnement – selv midt i måneden. Det nye mobilabonnementet vil være aktivt fra det øyeblikket du bestiller, og fakturaen justeres til din nye månedspris. Dersom du ønsker å endre ditt mobilabonnement utenfor månedsskifte vil datamengden ved endringen baseres på ny datamengde – datamengde brukt på gammelt abonnement.
Eksempel:
Endring fra 15 GB til 25 GB, og du allerede den måneden har brukt 8 GB;
25 GB – 8 GB = 17 GB
Merk: Dersom du ønsker et mobilabonnement med mindre datamengde, vil ikke dette kunne aktiveres før ved månedsskiftet.
Dersom du ønsker å endre ditt mobilabonnement, kan du enkelt gjøre dette i MinRelease appen eller på MinSide. Der får du full oversikt over våre abonnementstørrelser, slik at du kan justere avtalen til det som passer best for din bruk. Er du usikker på hvilket abonnement du skal velge, kan du se gjennom vår mobilabonnement guide.
Merk: Ved bytte av mobilabonnement mister du eventuelt oppspart data.
Få hjelp og informasjon om PIN-og PUK-kode på våre SIM-kort sider.
Få hjelp og informasjon om hvordan eSIM fungerer på våre SIM-kort sider.
Det er ingen bindingstid når du velger mobilabonnement hos oss i Release*.
*Spesielle tilbud kan kreve at du signerer abonnementsavtale med binding. Bindingsperioden varierer, og oppgis i det enkelte tilbudet.
Merk: Ønsker du å bryte ut av avtalen, vil det følge et bruddgebyr på resterende måneder av avtaleperioden.
Få hjelp og informasjon om levering og bestilling av SIM-kort på våre SIM-kort sider.
Har du gått tom data, kan du kjøpe ekstra datapakker. Les mer om ekstra datapakke.