
Åpent kjøp, service og garanti
Lurer du på hvilken trygghet og garanti du har ved kjøp av brukt produkt hos oss? Her har vi samlet en del informasjon som vi tror vil være nyttig for deg.
Lurer du på hvilken trygghet og garanti du har ved kjøp av brukt produkt hos oss? Her har vi samlet en del informasjon som vi tror vil være nyttig for deg.
Dersom du ikke skulle være fornøyd, har du alltid 30 dagers åpent kjøp hos oss. Kontakt vår kundeservice, så sender de deg en returlapp.
Har du kjøpt brukt mobil, finner du i mobilesken en QR-kode som enkelt fører deg til returskjema. Returen er selvfølgelig helt kostnadsfri for deg.
Når du kjøper et produkt hos oss får du alltid to års garanti og åpent kjøp i 30 dager. Det betyr at dersom produktet du mottar fra oss ikke holder det vi lover, har du rett til å returnere den. Er du uheldig og får slag/vannskader på produktet, er ikke dette noe garantien dekker, men vi hjelper deg selvfølgelig med reparasjon hos en av våre reparatører dersom det er mulig. Det er med andre ord trygt å handle hos oss.
Trenger du å sende inn din mobil til service hos oss? Vårt serviceskjema skal gjøre det enklere for deg å fylle ut hva du trenger hjelp med. Serviceskjema finner du her.
Hos Release kan du få reparert din mobil, uansett om den er kjøpt hos oss eller ikke.
Vi tilbyr mobilreparasjon gjennom våre egne Release butikker og gjennom Teknikmagasinets butikker. Du kan også sende din mobil til vårt verksted, dersom du ikke befinner deg i nærheten av en av våre fysiske butikker. Kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg med sendelsen.
Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål her, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi hjelper deg gjerne!